Main image

Saturday, October 2, 2010

berlalu satu sem di MMU.. ~.~

Assalamualaikum..

Sebelum aku nak membebel kat sini.. aku nak mohon ampun dan maaf cos da lama aku ta mengupdate blog aku… n thanx la kat sesapa yang sudi singgah kat blog aku nieq.. tuk pengetahuan kowang semua.. blog nieq bukan aku yang manage pun.. Semue nieq keje si anis yang empunya kerja.. thanx gak tok ko..

Che nie sebenarnya nak habak mai kat hang pa semua.. yang che da habis satu sem di MMU…( keluaq da loghat kedah aku) macam macam ragam orang aku jumpe..( bak kate pak cik astro.. macam2 ada) yang jenis ske amik kesempatan atas kebaikan orang lain, yang ske dengar crita orang then straight judge orang tue n ada la jugak yang ske tikam blakang…kekadang biler ingat balik kelakar gak.. but nak wat caneq enn.. dah nama pun manusia… bak kata membe aku dulu… banyak udang banyak garam, banyak orang banyak ragam… so aku letak tepi lah orang2 macam nieq…

Kehidupan,

Ta semestinya selalu indah.. kadang kala keindahan itu yang memusnahkan segala impian… keperitan dalam hidup mengajar erti berdikari dalam kehidupan.. like always I said.. a lesson without pain is meaningless.. once u learn dat u will gain fullmetal heart..( ekh cakap owing putih plak…)

Act aku benci orang2 hipokrit nieq.. n aku jenis yang orang tahu mengenang jasa baik orang.. tak mudah la aku melupakan apa yang orang pernah buat kat aku.. Sama ada baik atau buruk.. btw jangan plak anggap aku nieq pendendam.. kerana aku memang pendendam( peq yang aku cakap nieq.. argh bantai jeq la.. kui3) cos aku berpegang pada pepatah yang aku wat sendiri budi yang baik aku kenang ko wat palat ngan aku ko tunggu idop ko tak kan senang..(muahaha cam gangster ta ayat aku)

Hehe,

Aku nieq ta da la jahat mana.. nakal jeq.. but aku ta ske orang judge2 aku… diri sendiri pun tunggang langgang.. ada hati plak nak judge aku.. then ngutuk2 aku plak kat blakang.. cukup2 lah ye mengata pasal aku.. kalo betul ta peq gak.. tapi kalo kowang nak bg aku pahala free ta peq gak..hehe.. kowang kan pemurah wat citer pasal aku peq salah nyeq sedekah sedikit pahala kat aku enn??

(dah jauh plak aku melencong.. padahal nak cter pasal mmu.. )

Bfre aku masuk mmu banyak gak la aku taw pasal university aku nieq.. aku dengar macam2 lah mende2 indah dalam U aku nieq.. tapi biler da masuk tadeq la indah mana.. bese jeq..

N kat mmu gak aku kenal orang yang boleh aku jadikan sahabat.. yeah thanx to Adam khalik a.k.a adik.. haha meh la sini aku cter skit pasal adam nieq.. adam la yang slalu spport aku.biler aku ada masalah… n adam gak lah yang cakap ngan aku “ ko sabar jeq ery.. satu hari nanti budak yang ko penah wat baik tue akan cari ko balik even skang dieq lpe kan ko…”

Aku ta penah amik kesah pun psal dak2 kat U nieq.. cos aku taw aku ada membe2 yang boleh aku percaya… Cuma silap aku percaya ngan budak yang baru nak kenal erti kehidupan..(wakaka bajet sial ayat aku)

0 comments:

Post a Comment

RSS Feed