Main image

Wednesday, October 20, 2010

1. ada orang panggil FITRI,FIT,K.l and ery.. yang paling tak tahan owang panggil K.l la.. dulu study kat teknik terenganu.. then aku yang dari k.l nieq pown melekat la nama k.l.. peq daa dowang.. mak ayah aku sedap kot bg nama kat aku.. k.l gak yang kowang pilih.. tp ta peq la, kowang tetap sempoi...

2. penah pecah kepala waktu umor 5 tahun.. dapat 16 jahitan betul2 atas kening mata kiri.. effect dari jatuh n jahitan tue lense mata kiri aku rosak sampai sekarang.. thanx doc cos make my eye like diz..

3. waktu kecik rambut warna perang n panjang... n orang luar selalu igt aku gurl.. sorry aku lelaki sejati.. ada gak owang panggil aku anak bosnia( cos tyme aku lahir banyak pelarian dari bosnia) maybe sebab muka aku kot..

4. pernah beberapa kali exident kereta dan moto.. paling horrible exident kete tyme f4.. sedar2 kat wad..hehe.. but ta da langsung trauma nak bawak kete or wat..

5. cite2 tyme kecik nak jadik askar n peguam.. n terlalu meminati kumpulan wings n metalica (zaman skola rendah).. tyme jawab soklan math tyme darjah satu ada column nama.. aku letak nama awie... cikgu sampai tye kenape letak nama awie.. aku ngan gentle jawab.. aku ske nama tue.. hehe..

6. ske duduk kawasan2 tggi n senyap kalo ada masalah.. n memang jenis aku ta ske share prob aku ngan owang... cos dowang bukan bleh tolong lagik menambah kan prob ada la,.

7. pernah pakai spek.. dari f1- until now.. hehe cuma sekarang selalu pakai contact with lense.. kui2..

8. berat badan naik mendadak tyme darjah lima dat tyme g saudi wat haji.. balik2 da macam anak turki.. gemok gedempol.. then masuk f1 badan makin kurus cos start maen silat.. n now naik balik cos bahagia.. ^_^

9. Always masuk hospital, dari darjah dua.. n tyme f4 masuk hospital cos demam yang tak tahu mai mana puncanya.. ?_?

10. rapat ngan kawan2.. n takut kehilangan mereka.. diri dowang lagi penting dari diri aku.. (bg aku la..)

11. yeah.. aku sombong n sriuz ngan owang yang ta rapat ngan aku.. test la kenal aku.. konpem kowang akan taw betape peramah nyeq aku nieq.. ~_~

12. penah masuk balai beberapa kali.. n paling ngeri dop lokap.. pergh ta boleh lpe makan nasi tendang camneq.. but skrang makin rindu kat hotel besi tue.. hehe..

13. tyme kecik dulu ske tgk cte P.ramlee. hehe.. n novel yang first baca ITS COME BACK.. sempoi jeq baca novel horror org tue.. n slalu gak lepas tgk cter hantu or wat.. mengigau bler tdo.. but sekarang da tade k..

14. orang selalu salah anggap mengatakan aku nieq gangster.. sorry aku bukan kaki pukul or wat.. juz memang ta ske owang pijak pale aku.. cos bak kata pepatah aku.. AKU ADA MARUAH.. ekh pepatah keq tue?? argh tibai jeq..

15. sgt ta ske owang judge aku tanpe kenal diri aku sape.. grrr...

16. tak suke manusie yg OVER SGT. in anythings they do. tk perlu over2 kot, org dah pham what u mean la.

17. addicted to smoking.. no one can stop me.. dulu kuat makan chochocale... but da ta ske sangat makan coklat nieq.. cos juz ske makan coklat yang 70% coco.. tue baru stim..(bak kate amar)

18. aku tak bleh trime org senang lupe kwan wthout reason. tipu kwan. sorry, tp aku mmg KECIK HATI. (tuju kan khas tok bekas2 membe aku kat MMU)

19. aku mmg jenis pendendam.. skali owang wat slack ngan aku.. sampai mati aku ta kan lpe dak 2..

20. sifat tanah(penyabar) tapi ada tahap jugak la.. kalo da lebih2... sabar jap.. pecah pale ko jap lagik..

pergh ganas sial aku.. hehe

21.

0 comments:

Post a Comment

RSS Feed